Blommor . . . .

. . . . .  i massor växer det ute i skogen eller på tomter.
Jag passade på att plocka dessa söta knoppar av Förgät
mig ej. Klippte av knopparna med sax och lade det mellan
en bok där de får plattas till och torka.
Vet också att jag har en torkare så man kan torka blommorna
i micron direkt ,men nu vet jag inte var den är. Nackdelen med
det är att det kan lukta väldigt illa. Dessa blom tork finns att
köpa på Panduro.
Visst är de Vackra ?
Återkommer med resultatet. hoppas det blir uppehåll så jag kan plocka
ännu mer i helgen. Och ni som inte orkar plocka själva så får vi se hur
jag lyckas. Kanske kommer de in i shoppen. Vem vet .-)
Natti Natti på er ... sussa sött / Keit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0