Helgen . . .

. . . . som var. Gick jag på en lärarutbildning i naglar på
Carisma Skönhetscenter med Ralf Bartsch som kom hela
vägen från Tyskland. Som många av oss vet så tillverkas
även topp of the topp märkerna inom naglar i just Tyskland.
Så självklart gick jag just den utbildningen för att lära mig
mer från en av de bästa som varit i branchen i över 20 år.
Jag bara älskar den bilden med Ralf och alla nagelterapeuter som är så
glada för tt lära sig en massa nytt. Och det är ju så vårt yrke ska vara
ROLIGT. Tillsammans kan vi ha roligt och tillsammans kan vi göra massor
av kul. Tack Ralf för du kom till oss i Sverige och dela med dig av dina
kunskaper till oss. Nu är det bara att öva öva och öva.
Nu ska hjärnan få vila lite sen sätter jag igång och försöker gå igenom
allt så det fastnar. Övning ger färdighet eller hur ?
Ett tips till alla som säger att jag inte kan gå på en utbildning för det är
för långt, det är för dyrt m.m. och massor av anledningar. Jag säger
såhär satsar du inte så kommer du aldrig att komma någonstans.
Du kommer aldrig bli bättre, du kommer aldrig att utvecklas, och visst
vill du ge kundern det lilla extra och en massa nyheter ? Allt går bara
man vill. Så upp och hoppa och boka in dig för en kurs eller utbildning !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har lite frågor:

Vad kostar en kurs?

Hur lång är den? Och vilka tider.

Vart är den?



Mvh Sandra

2012-05-30 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0