Igår så. . .

. . . . tog jag och min fina kollega Jasmine ett break från jobbande och
gick på fisk spa. Lets deal hade för ett tag sen ett erbjudande så då ville
vi passa på. Har för mig att det kostade 230.- kr men kan ha fel. I normala
fall kosta en sådan behandling på 40 minuter runt 700 som jag förstår.
Stället vi var på heter smile Stockholm. Det fanns 5 tankar med fiskar.
Lokalen kändes rätt ny men redan sliten då det verkade som de satt in
fel golv då det luckrats upp vid tankarna. Antagligen av vattnet.
Ni som följt mig har kanske läst artikeln då jag introducerade fisk spa för
många år sen i Sverige. Då fanns den ännu inte här. Jag var i Mlaysia
Kuala lumpur och provade på det. Så det var inte första gången. Skillnaden
här var att där fisk man tvätta fötterna ordentligt och man fick ett glas vatten
med citrus frukter i. Det var mer som spa känsla. Det var det inte här. Utan
man fick torka av fötterna med baby wipes.
Kollade runt också på olika sidor om fisk spa och det står lite olika info
också på olika sidor. Vi fick veta att man inte får smörja in sina fötter med
lotion exempelvis. Medans på andra sidor stod det att efter en behandling
ingår det insmörjning med massage. Lite förvirrande vad gäller ?
I vilket fall som helst så hade vi en riktigt skön stund och blundade man
så kändes det som fötterna vibrerade. Testa du ockå. Smile Stockholm.
Prova du också och ...... Smile .-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0